2011年9月14日 星期三

對話

'喂 我要沖涼先喇, 你可唔可以借條毛巾比我‘
‘無問題’

‘ 你個沖涼崗上面個欄衫, 會唔會擺落黎架’
‘我唔會惦佢地’
‘下, 但我驚我沖時會整濕晒d 衫窩;
‘.......'
" 甘你沖涼個時有咩方法令到d 衫唔濕呢‘
’ 我 'mou' 係度沖囉, 你唔好理我啦‘
’下.....mou 係度? 你唔會腳卑嗎?
‘.......'
’我唔理啦, 甘我沖先啦...'


一開水煤氣衝出黎
好驚
在想究境我應該閂水告知朋友 好驚爆哦 !
但想到此朋友在這環境下沖涼已達一年多之久, 想也應該沒事吧

沖涼完畢, 告之朋友喂你 漏煤氣窩窩窩窩窩窩!
朋友還跟我說此不是煤氣爐 是電爐來的

我用接近尖叫的聲線跟朋友說 : 煤氣的味道是最特別的!!!!!

我嘛, 給這位朋友吹到啤一聲!

沒有留言: