2011年12月12日 星期一


Thinking for Living
  Design 並不是要發明什麼新的用品 而是改善現有, 改良佩方
再推高一層, 是將根深蒂固的思想來個大反轉

浴室相信對所有人都重要的
累累的進入, 爽爽的出來
臭臭的進入, 香香的出來
哈哈
浴室產品是必需品  差不多天天都用 他們有什麼可以改良 ?
孩童時代的我們, 生長於用番硯的年代 家信氏, 皇室, 力士都是當年的流行產品
力是唔同顏色唔同味的廣告 還深深的印在我腦海中, 廣告用了好幾個影視紅星用好性感的聲線讀出白色綠色皇色 and then 鏡頭pang 著明星吹下頭髮, 眼神性感的 後面有d 布飛下飛下 鏡頭也當然是蒙茶茶的

然後唔知邊個發明佐用沖涼液 平地一聲雷 往後十數年風行到現在

當年的思想是, 我以user 第一身去看, 用沖涼液確實係方便到不得了 用番硯沖涼十次有十次粒硯會跌落地下一次以上 用到最後個一片仔好尷誡 幾時用新番硯呢? 太厚驚貼唔實 。 開新硯size 大又羅唔貫, 個grip 做得唔好又會善落地下 當年會覺得唔方便, 所以有了沖涼液後, 番硯的生意立刻一落千丈  番硯這個term 也開始 out 了

十數年後, 又是什麼感覺呢 ?

其實我已經轉用番硯一年半載了
沖涼液如果唔用個d 沖涼泡泡幫手起泡 唔覺意會用好多, 好快會用晒
每次買又要買一個新的, 不斷製造膠樽
有些人或許會說用番硯會乾, 其實也是 chemicals 番硯是chemicals, 沖涼液也是chemicals 根本是沒分別的 在我而言, 沖涼液的chemicals 成份應該更嚴重 其實沖完涼茶番cream 不就事情解決了 還有這些沖涼液是用膠包住的。 watsons 水樽 也講過不可以番用,何況是沖涼液的包裝品質 ?

用番硯 我覺得很乾淨 好爽  環保
洗手我也已轉用番硯
要盡量減少膠用品, 就是由生活essential 開始

到國外住酒店時  我更會老實不客氣盡羅  結論是, 酒店番硯的 size 再大番小小的話, 其實係最適合沖涼用的

如過整埋一個 hand grip 的形狀 會更實用









沒有留言: